Dzięki nim poznajemy różne oczekiwania klientów, możemy zobaczyć perspektywy, z jakich ludzie będą oceniać naszą aplikację.
Wiadomo, że nie uda nam się zadwolić każdego i że nie warto tego robić. Dzięki wiedzy na temat tego co może się podobać lub nie podobać użytkownikom:
- zaprojektujemy UX dla wybranej grupy odbiorców, dobierzemy odpowiednie narzędzia przekazu
- dopasujemy UI do tego co aktualnie najbardziej podoba się użytkownikom
- opiszemy projekt tak, żeby instalowały go tylko zainteresowane osoby (unikniemy odinstalowania i zniechęcenia naszymi produktami)
Przejrzałam kilka aplikacji i ich komentarze - niestety bywało różnie. Część osób daje rzeczywiście wartościowy komentarz, ale często niestety spotykałam się z komentarzami bez sensu (w stylu "bla bla bla" lub "muj kot lubi ta aplikacje").
Bardzo wartościowe są opinie niezadowolonych użytkowników, zwłaszcza jeśli nie przeczytali czegoś dotyczącego działania aplikacji - bo dobra aplikacja nie potrzebuje instrukcji.
Chyba powinnam też zacząć komentować zainstalowane aplikacje.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz